Pluggandet??

Hur går pluggandet? Pluggandet går mycket bra, mycket bra! Håller på att renskriva kapitel 8 just nu som är på 50 sidor.. blä! Sen ska jag sammanfatta kapitel 9 idag också men de blir lite utspritt under kvällen.
Imorgon ska jag sammanfatta kapitel 10 och 11 vilket var dagens föreläsning.
På onsdag ska jag sammanfatta kapitel 18-19 som vi ska gå igenom på torsdagens föreläsning...
Slutligen på torsdag ska jag sammanfatta kapitel 16-17 som vi ska gå igenom på föreläsningen på måndag!

De är alla kapitel de är föreläsningar på...sedan ska jag även läsa lite allmänt i de kapitel vi inte har föreläsning på..typ mån/tis/ons går till det. Sedan är de några sidor i en annan bok till föreläsningen om två veckor. Så jag ligger mycket bra till om jag säger det själv!! Tre veckor till tentan ändå så allt kommer hinnas gå igenom och jag kommer hinna göra alla övningar!

Jag är för en gång skull riktigt effektiv, vågen för mig (ego men ibland får man faktiskt vara det..iaf gällande skolan!!) Nu ska jag laga middag..TACOS! *Mums!*  

Kommentarer
Postat av: Isabel

Oj, hela veckan fullbokad med plugg

Lycka till!

2008-10-13 @ 19:37:25
URL: http://isabelparleros.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag vet..rätt hemskt men sen är det lite ledighet så man får se fram emot det! Tack! :)

2008-10-13 @ 20:15:10
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0