Ont de gör ont..

Inte så mysigt att vakna upp och de första man känner är en ond hals :( Vi hoppas att den bara är lite vek nu på morgonen för jag vägrar att bli sjuk. Uppladdning med apelsiner kommer det helt klart bli idag, jag har inte tid att vara sjuk :( Apelsiner och honungskur på hög nivå kommande dagar.

Så hur ser dagen ut? Ska förbi Falken och lämna papper, tror ni IK kommer vara där? Tveksamt men hoppas gör jag! Sen tänkte jag sätta mig på bibblan och läsa lite, koncentration hemma är bara att glömma och drömma. Sen är de case mellan 15-18, sjukt dålig tid..man kommer vara helt borta och man kan inte ens köpa kaffe då..skolan borde gå efter caféets öppettider, eller tvärt om!

Nu ska jag dricka 3 liter te och äta gröt innan jag cyklar mot Falken och biblioteket!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0