Onsdag

God förmiddag på er!
Uppe tidigt idag..jag föredrar ifs när man går upp tidigt och har föreläsning för att senare ha dagen "fri" för annat och inte sova bort 15 evigheter av dagen. Idag var de övning mellan 8.45-11.45 men vi blev klara strax efter 11, höll nästan på att skippa övningen idag och ta den imorgon istället, men den var mellan 15-18 imorgon och föreläsningen slutar vid 11.45 då så de var ju inge vidare..

Update: Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska läsa kap 18-19 idag eller imorgon, de är massa konstiga saker och jag vet inte riktigt vad som är relevant, så man kanske ska vänta tills efter föreläsningen? Hum! Jag kan sätta mig och göra lite övningar istället..de är nog bättre tror jag!

Nu har jag betalat månadens räkningar, eller iaf lagt in om i banken, har bäddat rent och samlat in ALL tvätt (inte så mycket som de brukar - skönt). I eftermiddag ska jag sammanfatta två kapitel på 70 sidor och sedan blir de nog ett spinningpass ikväll..jag får se hur jag känner mig :p

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0