Onsdag - Försäkring!

Vaknade imorse och det vräkte ner regn, ingen ork att gå upp då så jag sov vidare. Väldigt skönt faktiskt! Gårdagen blev inte så tidig, låg i sängen och tittade på tentor..känns som de kan gå lite hur som imorgon. Jag hoppas på många teorifrågor för de är jag bäst på :p

Blev uppringd av försäkringsbolaget nyss, och dom har värderat min skrutna dator. Får 5500:- för den minus självrisken. Så 500:- extra utöver de jag räknade med. Dom skulle skicka en länk där jag skulle ange kontonummer och sedan skulle dom sätta över pengarna - jippie. Sjukt bra tajming också för min Trygghansaförsäkring går ut idag..så jag täcknade precis en ny hos Länsförsäkringar för under halva priset jämfört med Trygghansa. 48kr i månaden på autogiro istället för 1400:- per år..mycket bättre! :)

Nu blir de en lätt lunch och sedan ska jag till International Office och lämna in alla papper inför Otterbein, ska fylla i lite nya och lämna in samtidigt också tänkte jag, hoppas bara att Linda är inne!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0