Och så var de torsdag..

Godmorgon!! Jag har sovit oroligt, att lägga sig efter att man gjort budget är inget jag rekommenderar, jag har drömt pengar och allt var kaos, jag stressade upp mig själv så vaknade helt pigg och redo att utföra stordåd. Det är en otroligt grå dag i Kalmar, mörkt och dystert och de ska hålla i sig till på lördag då de ska bli strålande väder :)

Idag så ska de pluggas, städas, tvättas och storhandlas..fullt upp alltså så det är dags att komma igång. Ska sammanfatta den lilla boken på datorn så jag har det klart och tydligt till senare. I eftermiddag efter tvättningen blir det nog en tur på stan..jag behöver toppar så de blir jakt! Men först pluggning, fy så tråkigt de är...

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hoppas du får en underbar dag!

2008-10-30 @ 11:42:59
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Jojo

Detsamma till dig!

2008-10-30 @ 12:41:46
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0