Ny måndag..

Nu är planeringen nästan klar för dagen, puh! Har precis checkat in på sas.se och valt min plats..man måste ju vara smart och ta platsen vid nödutgången med tomt säte framför så är det inget compac living vilket är rätt trevligt. Har kollat in vilket tåg jag tar och när bussen går i kalmar så nu är jag fit for fight inför hemresan ikväll.

Ska ringa Mormor och kolla om hon vill ha lite besök och isf åker jag från mamma om en 30min. Sedan ska jag vara i stan runt 15 för dejt nr.1 med Karro, sedan Cagla och Camilla och sist men absolut inte minst (bara yngst) Frida! Så de ska bli en trevlig dag i Stockholm. Nej nu ska jag jaga pluttarna och ringa mormor :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: ami

var med och tävla om en ny Luella Bartely tshirt på min blogg :)

2008-10-27 @ 19:54:23
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Jojo

Trevligt! :)

2008-10-29 @ 18:02:26
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0