Nightie

Precis hemkommen från Katies house..very nice kväll om man bortser från skolarbete :p Men jäklans va kallt de är i Kalmar nu, iaf på kvällarna..så här kallt var de verkligen inte en vecka sedan. Jag var tvungen att dra upp huvan så mina små öron inte skulle frysa till is på bara biten hem, burr. Vinterjackan är uppskattad i tider som denna, en het mössa till den skulle inte vara fel - synd att de inte finns sånna.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa "Investeringsbedömningar", trevligt kvällslektyr :S Den ska lämnas tillbaka imorgon och jag tänkte iaf sammanfatta den lite så man kan lite teori. Imorgon så ska jag låsa in mig själv och läsa gamla tentor och trycka in lite plugg i huvudet, känns som vår käre lärare inte gått igenom samma saker som han brukar..eller iaf inte tryckt på samma saker så vi får se hur tentan blir.

Annars imorgon är det tvättning mellan 16-21 såg jag nu..blir att hänga den och sedan ner till stan och lämna tillbaka boken och eventuellt kika i lite affärer! Nu ska jag justera min budget och se månadens bedömning...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: nej men jag tänkte fråga om det finns en chans och lite annat :)

2008-10-29 @ 23:15:33
URL: http://sandystardust.blogg.se/
Postat av: Jojo

Okej..goodie!

2008-10-30 @ 13:15:09
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0