Natti

Filmen är strax slut..men jag orkar inte se slutet, har bara haft på den i bakgrunden. Men jag är på superhumör och ska ta och hoppa i sängen medan jag är på topp! Har haft en bra dag, varje dag är rätt bra. Jag är happy happy happy. Kalendern börjar bli rätt full dock..många helger är redan uppbokade, en tur till hufudstaden blir de nog senare denna månad också för firande.
Men nu ser jag mest fram emot nästa helg; skåne och träffa världens sötaste C (kolla nu nämner jag dig..glad nu?). Katrin och Vix ska också ner så joinar kanske dem om de åker i vettig tid..vi får se. Ska iaf bli en mycket trevlig helg..lääängtar. Så de är bäst man hoppar i säng så de en dag mindre.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0