Myyysss

Dagen har varit oh så bra! Imorse vaknade jag ju lite sent men de är ju bara skönt. Åt frukost samtidigt som jag renskriv några sidor med hjälp av föreläsningsslidsen innan jag cyklade till Annica där "dom" satt och pluggade. Fick en hel del gjort mellan allt skitsnack och kaffedrickande..något vi är otroligt duktiga på! Gjorde klart 2 kapitel. Wei 50 sidor kvar i boken nu!!!

Sedan splittades vi då en blev hungrig..så dåligt. Vid 16 åkte jag och Annica till stan för SHOPPING, ja de var jag värd! Hittade två poloklänningar på Gina (i storlek M, jag är sjuuuukt glad!) för 199:-/st och sedan en fin klänning för 299:-, köpte den inte men vi får se hur jag gör. Annica gillade den iaf..perfekt nyårsklänning (bilden!). Sen handlade vi, skyndade hem och fixade innan de var fika/datorfixning. Så nu har jag 5 högar med disk..och en dator med antivirusprog och excel! *Tack tack tack!!*


Kommentarer
Postat av: Karro

Är det träningen som gett bra resultat? ;)

2008-10-22 @ 09:54:32
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Yeaahhh! It is very veryy nice ska jag säga! :)

2008-10-22 @ 10:34:19
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0