Morning

Godmorgon!!! Mysigt att vakna och se solen skina in i lägenheten..mysigt! Mindre mysigt var att innan jag såg solen kände jag av min hals och huvudet..aj aj aj! :( Mer apelsiner och mer honungste är ett klart måste! Har ont från toppen av huvudet ner till ryggen någonstans..typiska nu kommer jag bli sjuk syntom alltså. Snyft jag SKA inte bli sjuk..vi ska jobba imorgon kväll på Studentpuben och på Lördag är de Liseberg och allt!!

Idag så är de inget i skolan, så de är pluggande hemma. Ska ta mig igenom 8 kapitel...någon som tror de kommer gå? Evelina var otroligt skeptisk, hihi.

Hoppas ni mår bra och får en härlig Onsdag!
Ciao

Update: Nu knasar min nacke också...fy va jag klagar, mot badrumsskåpet och ett gäng Ipren sen är jag back!


Kommentarer
Postat av: Karro

haha tändsticksaskar med mosaik? :D

2008-10-08 @ 10:52:02
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Ja de är fina grejjer de, fick jag i julklapp av min mamma två år sedan..snällt av henne va?

2008-10-08 @ 14:57:05
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0