Morning!

Godmorgon!
Jag har sovit sååå gott...förutom några sjuka drömmar, jag har varit arg inatt så mycket kan jag ju säga :p Haha shit man drömmer orimliga saker ibland! Idag är första gången på länge då jag inte haft alarm ställt..men jag kan självfallet inte sova särskilt länge :S Men de var iaf mitt försök att sova bort lite halsont! Vi får väl se..ska leva på honungsvatten idag igen och imorgon också..honung är bra till allt!!

Annars idag så ska jag göra klart kap 6 (?)-9 så de kommer vara rätt lungt och sedan ska jag attacker lite övningar också. Ikväll så är de ost och kex hos Tina, har inte varit at here new place så de ska bli jättekul :)

Ha en fantastisk dag!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0