Måndaaag

Precis hemkommen från dagens föreläsning, föreläsning nr 4 av 7st totalt. Jag tycker om när man förstår vad föreläsaren pratar om..även fast man lider av kronisk förvirring (japp thats me!). De var en intressant föreläsning...ja jag tyckte själv att jag var rätt konstigt, men de var kul faktiskt. Vettiga saker som är rätt självklara om man hängt med tidigare - vilket jag hör och häpnad gjort! Sjukstatus: lite halsont, lite feber..men 1 smoothie, 1 stor kopp kaffe + 50cl vatten klarar man de mesta :)

När jag kom hem hade jag fått en påminnelse från Trygghansa..illa att jag bytt :p Haha på dom! Men jag ringde iaf ang deras saknade utbetalning..så nu ska pengarna komma till mitt konto inom 3 dagar...riktigt illa att dom ska vidare på en gång! Nu ska jag äta lite lunch, mums! Och sedan ska jag ut och ta en promenix innan jag ska arbeta mig igenom 1-2 kapitel i boken!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Karro

mmm skitjobbigt... Tur bara att vi sitter i en datasal så man kan plugga lite under tiden...



Ja den första boken e fin, I love it! Den ska bli film också <3

2008-10-13 @ 13:05:58
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Karro: Sicken tur de då..sådan tur har inte vi, men vi läser ju inte riktigt samma saker :p Dam!



Då får jag nog ta och införskaffa den!

2008-10-13 @ 13:59:04
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0