Lördag?

Det är lördag va? Där någonstans ligger dagens nivå...lite trött bara! Men kaffet är klart så de blir snart ändring på de :) Ny duschad och känner mig några kilo fräshare än någon timma sen.

Gårdagen var supertrevlig..men istället för plugg så åkte vi till IKEA, men ingen kundvagn denna gång! Jag lämnade plånboken hos Katrin (de var en himlans tur ska jag säga!). Vi köpte lampor och åt korv (som alltid) Sen så åkte vi och badade..haha de ska vi göra oftare. Dom hade en läskig (mörk) vattenrushkana (?) som var väääldigt popis..men barn är sega! Kul hade vi, och publik de också :)

Nu ska jag fixa mig, frukost, 17 koppar kaffe och sen tillbaka till Katrin för lite plugg!
Ha en Fab dag! :) Ciao


Kommentarer
Postat av: bitte

åh vill åxå gå på ikea

2008-10-04 @ 10:21:02
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0