Liseberg!

Imorgon smäller det, jag och Katrin ska till Liseberg över dagen med Sexmästeriet! 06.45 går bussen så de blir upp tidigt imorgon, usch innan 06..och på en helg också! Men de ska bli jätteskoj...åkattraktionstokig 1 + 2 kommer springa runt som galningar. Katrin undrade om jag tröttnade på att åka - ALDRIG! Jag är ett barn..kommer alltid vara ett barn!

Har inte provat några av deras senare saker så jag kommer vara sjukt exalterad..mest över Kanonen tror jag..jag älskar bergodalbanor (men de finns inga loopar :( ). Happy Jojo goes Göteborg..hoppas bara på Ok! väder!



Dagens fråga  - Vad ska man ha på sig imorgon?!?!??!?

Kommentarer
Postat av: katrin

you babe, 05 45 går bussen innan 5 snackar vi!

2008-10-10 @ 17:31:53
Postat av: Ellen

Du ska ha något praktiskt Jojo, typ regnkläder!! Tänk nu hur snygga regnkläder du hade haft för alla väskor du har! hihi! :P Ha det så roligt! Kram!

2008-10-10 @ 18:08:44
Postat av: Jojo

Ellen sluuuta vara så praktisk! Vi pratar typ blå kjol...svart kjol eller så! Jag har regnkläder..men hur kul är de att springa runt med?



NEJ katrin 06.45!!!

2008-10-10 @ 18:50:08
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0