Liseberg och partybussen

Godmorgon!!
Jag känner mig väldigt hjärndöd idag, är gaaanska säker att jag har feber :S Blä! Halsen är död som vanligt..kan den inte bli bra någongång! Hade tänkt mig ett spinningpass och lite gym i eftermiddag men no way, nu sätter jag träningsförbud tills jag är frisk (men man får gå på promenader!).

Gårdagen var fun fun fun! Upp tidigt och iväg mot göteborg. De var inte såå många med ändå, ett gäng hade hoppat av så vi var väl en 30 st, mycket bra för oss för vi fick ett grupphäfte med Entre, Åkband och Matbiljett..så vi sparade 350:- var på det :) Totalt kostade gårdagen under 200:- och då spelade jag bort 100:- OCH jag VANN!!! En jääääättteeeeestor kexchoklad som blev allmän utdelning på bussen (har 8 kvar!) och sen en godisväska (1.a pris) helt otroligt att jag vann..de brukar aldrig hända! Massa åkande men de var kallt så man tappade åkhumöret då och då..men de var mysigt ändå, spec så dom tänt all belysning på kvällen de är så vackert!!!

Partybussen hem var skoj, vi fick "presenter" när vi gick på bussen..i flytande form. Och sen började de..eller DEN - Agnes, Right here right now! Spelades varannan låt hela vägen med uppehåll 40 min för "Mango mango" konstant, lovely som jag brukar säga. Man var död..men nej nej inte sova! Oh well sängen hemma var iaf skön! Var hemma vid 01 :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: katrin

A day to remember!

2008-10-12 @ 14:54:35
Postat av: Jojo

Verkligen!!

2008-10-12 @ 15:12:18
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0