Landet Lördag

Lördag på landet! Vi har precis ätit frukost, eller ja de var 1,5h timma sedan men de brukar ta ett tag..massa saker på bordet; ägg, bröd, olika juicer och kaffe/te. Mums mums! Frokustarna är absolut bästa med att vara hemma (aka landet). Idag så blir de städning och pluggning, ska även skapa lite lappar och annonser för min lägenhet och böcker som jag ska sälja (yeah företagsekonomiböckerna!) Sen blir de en tur till Flen där de ska hämtas en bok till Birgitta.

Ikväll så är det firande av Farfar som fyller 80 år imorgon, så de är mat med släkten vid 17 och de lär ju ta sin lilla tid..sen ska the faster o/c bo hos oss inatt så vi får väl se när man kommer i säng! Måste plugga också...iaf läsa igenom en sammanfattning annars är jag bara för lat. Jag ville ute på en promenix också...men dom är ute och jagar vildsvin och då är dom helt galna så de vågar jag mig knappast på :p

Kommentarer
Postat av: Karro

Skojar du? Jag har väntat på den dagen New Yorker, House och Cropp Town kommer till Sverige! Jag handlar alltid där när ja e i Polen, dom har alltid asballa grejer. I love it!

2008-10-25 @ 19:47:12
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0