Kvällscykling

Var precis ute och hämtade mina linser..puckade brevbäraren klarade tydligen inte av att trycka ner detta paket..men andra går bra!? Har precis packat klart..oj så svårt det var! Inte! Så nu är jag redo för Stockholm och landet. Tänkte att efter föreläsningen imorgon så cyklar jag ner till stationen och tar bussen därifrån vid 12.19 och är på flygplatsen 10 min senare. Jag är redan incheckad, men den senare bussen kom 12.50 och då stänger gaten så den funkade inte. Oh well!

Jag hoppas jag får ut min tenta på en av rasterna under övningen..för då har jag gått om tid att ta mig ner till stationen, annars får jag hämta tentan på tisdag för jag hinner inte vänta i skolan till tentagenomgången börjar! Så jag hoppas på en snäll Petter, såg tentorna idag..dom låg på hans kontor i en stor hög på bordet..men han var inte där (och jag antar det var låst).

Natti natti
28

Kommentarer
Postat av: Karro

hihi tack svaab! :)

Jag kommer nog kunna ses på måndag! Vilken tid passar dig?

2008-10-23 @ 22:14:51
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0