Kris!

Okej..pluggar jag just nu? Nej! Vad gör jag just nu? Jag tittar på hus! Varför tittar jag på hus? JO..för att jag är gammal, jag är gammal och när man är gammal så ska man ha hus, och typ barn :S Jag är helt klart inne i en 21 års kris..den är som en 50 års kris fast tvärt om tror jag! Man vill vara stor..fast man vill inte de egentligen utan man är bara så uttråkad på att vara fattig och på att läsa tråkiga böcker!

Det jag kommit fram till är att: Om jag ska bo i Stockholm så måste jag vinna på Triss, mitt drömhus skulle där gå på runt 25 miljoner, och då är de färdigt att flytta in. Om man istället skulle köpa ett likvärdit hus i säg skåne, skulle de gå på 5 miljoner...är de stört eller vadå? Och dessutom så måste jag på i Djursholm för där finns tydligen dom enda husen som faller denna fröken i smaken - störd! Jag stör mig på mycket just nu..men jag borde nog ta och koncentrera mig på DNE så jag kan betala för mitt drömhus också om x-antal år (men jag vill bo där NUUUU!).


Här vill jag bo!!
Ciao från en lätt krisig 21 åring!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tänka sig i Norrland kan man säkert få det för 2,5 mille istället.

2008-10-22 @ 16:34:51
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0