Klippning?

Mitt hår är inget vidare, jag måste verkligen klippa topparna!!! Dom är tjocka och vägrar göra som man säger, tycker inte om håret när de inte gör som man vill...inga vidare bra hårdagar. Så en klippning skulle ju absolut inte sitta fel. Ska ta och pigga upp sneluggen lite..den är lite överdrivet lång nu, så nu ska jag ta fram saxen och kapa lite (nej jag ska inte klippa hela så den blir kort!!)

Har lovat mig själv att inte färga håret på ett tag, de är en okej färg nu och håret behöver få lite vila. Man vill ju inte sitta med Mc donalds hår, haha ketchup och senap överallt (internt skämt :p). Så klippning blir en framtida investering, eller om man väntar till jag kommer hem!

49242.jpeg
Fin mörk Blair-färg, chokladfärgat..me like, jag vill ha!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0