Klarat tentan!!!

Lyckan är TOTAL, jag har klarat affärsredovisningen, och jag fick G7 (G6 är gränsen för G)...HELT GALET!!! Jag var väldigt skeptisk och så får jag till och med mer än över gränsen - SJUKT!!

Fy *** va jag är glad! Jag hoppade runt som en tok och sprang efter telefonen och ringde pappa! De är sjukt...jag har klarat tentan, jag klarade tentan! Nu är jag galet nyfiken på vad jag fick poängen ifrån..men Petter var inte på kontoret så jag kunde inte försöka få ut tentan, får bli imorgon när de är tentagenomgång!!

Jag är LYCKLIG!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Wiie Grattis =)

2008-10-23 @ 19:19:33
Postat av: Jojo

Tack så jättemycket!!!

2008-10-23 @ 19:35:01
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0