Kalmar igen

Så, nu har man landet i Kalmar igen..erkänner att jag saknar skåne, eller iaf en stycke mycket söt skåning! ;) Vi åkte strax innan 17 och passerade Katrins eventuella framtida hus och Kristianstad (?) asså jag har nollkoll på städer ibland alltså, vi kom iaf hem strax efter 20.30 - skönt! Nu har jag suttit i soffan och uppdaterat mig på alla bloggar och även pratat en del i telefonen..uppdateringar allmänt alltså. Eftersom magen kurrade fick jag mig lite tacoägg också - mums!

De är väldigt skönt att åka bort ibland, koppla bort vardagen och bara vara..denna helg var ett bra exempel på det. Men nu är det back till verkligheten för vi har tenta om två veckor och även fast jag i princip är klar med boken så ska allt sitta innan de är dags för den stora dagen! Så hopp i säng och upp vid 08.00 för plugg och träning..ingen bra helg i matväg så de blir de ändring på också..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0