I Kalmar

Nu är jag tillbaka i Kalmar och mitt mysiga lilla bo! Blev väldigt stressigt på eftermiddagen men de gick ihop! Var hos mormor lite sent för att min kära syster inte kunde bestämma sig..men de var en trevlig stund hos mormor, vi hade fruktstund och sedan hjälpte jag henne lite, min söta mormor :) Sedan mötte jag upp pappa och fick MP3 jag glömt på landet innan jag hoppade på tunnelbanan till stan där både Frida och Karro väntade, vi gick direkt till Café 60 där Cagla och Camilla väntade, så de blev verkligen fullt ös och mix av människor. Trevligt att se er flickor!

Blev ingen vidare mössjakt innan jag var tvungen att springa till Expressen, som jag MISSADE - men de var lungt för jag hade planerat massa tid. Så de var lungt, planet var dessutom 10 min sent..lyfte väl en 25 min senare än planerat eller nått. Så missade bussen i Kalmar - KALLT! Imorgon åker vinterjackan på...och jag ska åka och köpa en termometer! Nu blir de något att äta innan jag hoppar i säng!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0