Hos pluttarna!

Halloj!
Nu är jag på plats hos Mamma, Micke och pluttarna i Södertälje. Jag och syrran åkte upp med kusinerna och faster så de var perfekt, tack för det! :) I förmiddags var jag hos farmo och farfar och sedan klippte jag mig..eller birgitta klippte mig så nu är håret iaf lite bättre och allt ris är borta. Blev bara topparna men försvann nog en 3-4 cm iaf. De växer ju snart ut så det är skönt.
Imorgon ska jag träffa ett gäng av brudarna innan jag åker tillbaka ner till Kalmar vid 19.30. Har fått med mig honung också för min var slut..wei! Nu blir det en mysig kväll hos mamsen..som är och jobbar men kommer väl hem runt 18..så nu är det vi och pluttarna bara! Mys!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0