Freeeeedag!!!

Idag är de fredag, en mycket bra fredag! Jag tycker om bra fredagar!!! :)
Jag glömde visst att ställa klockan igår kväll, så jag var lätt förvirrad när jag vaknade vid nio och tyckte att ljuset brukar inte vara såhär..oh well de är skönt att sova!
Hittils har jag hunnit med att vika och sortera kläder, dammsugit, tvättat speglar och torkat golven så de är fin fint hemma nu. Mycket trevligt, även fast de inte var någon direkt svinstia så tycker jag om rena golv! :p Nu ska jag diska lite och sedan känner jag för att baka något..muffins?

Sedan blir det en tur ner till stan, och en promenix känner jag. Vill inte gymma idag så de blir promenix tror jag. Ska fylla i alla papper också, ska lyckas skriva ut dom också, haha!
Nej nu ska jag fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0