Freeedag!!

Idag var de planerad sovmorgon - när tror ni jag vaknar? 07.00 vaknar jag upp och kan väl knappast somna om, suck! Låg kvar till strax innan åtta innan jag fick nog, vem orkar ligga och vrida sig i sängen hela dagen? Nej upp och hoppa bara!

Nu tittar jag på Rix Morgon Zoo, lovely! Radiopratare kanske man skulle bli, jag måste ju vara en given talang..har nog hört de fler är tre gånger :p Nya Gert Fylking satsade jag på förra året..men nä de blidde inget med studentradion :p Härnäst ska jag gräva fram lite frulle, gröt med nya kanelmosen jag fick med paketen igår :) Sen ska jag läsa lite till i boken..kom halvvägs igår i sängen :) Ska cykla förbi IK och hoppas hon är där nu...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0