Fnittrig söker..?

Nu är de Bonde Söker Fru! Jag älskar bonde söker fru..så otroligt sött program. Min förhoppning är att de ska vara några roliga och inte bara mesar med i år..visst dom var söta förra året men nej knappast något rktigt bondigt. Känns som de var mer för yngre förre året..men vi får väl se.
Riktigt söta typer med, 33 brev och får vara med för han längtar så mycket efter kärlek, kan de bli sötare? Någon hade fått 167 kärleksbrev..de vill jag också ha! Om någon ska man väl säga de till sin pojkvän (och de har jag gjort..så jag väntar)! Mer kärleksbrev till folket..;)

Låt fnittrandet börja...
"Kärlek är när man växer ihop till en, men man är två"
David I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0