En tur i det blöta!

Puh! Jag säger bara en sak - Tack gud för regnstället! Hade jag cyklat i jeansen hade jag nog drunknat men smart som jag är blev det Haglöfsjackan och regnbyxorna på. Så jag kom in torr om kroppen efter turen till MAXI. Blev rätt dyrt, men så blir det när man köper basgrejer, dom tar alltid slut samtidigt - men nu finns allt hemma! :)

Precis när jag satte mig ner fick jag sms, från Posten, mina skor från Skopunkten har kommit till Berga - dom jag beställde igår!!! Sjukt snabb leverans måste jag säga. Får svänga förbi berga ikväll efter jag varit på akademibokhandeln och lämnat tillbaka boken.
Nu ska jag myyysssaa (aka inte plugga) och titta på The Hills! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0