Check!

Linda var äntligen på plats, hon höll på att skicka ett mail till mig så jag dök upp perfekt! Så jag lämnade in mina papper och sedan fyllde jag i matchningspapprena inför rumsfördelningen. Lite konstiga frågor..men jag kommer nog hamna med ett roligt städfreak om man ser till mina svar :) Städar varje vecka, pluggar lagom, sover 12-12, social och med full kalender, pluggar i tystnad, pratglad..de måste ju bli en vettig person..förutom sömnen är det ju jag :p

Spännande värre! Pratade även lite om visumet, troligtvis kommer vi inte kunna söka förens i december då vi fått tillbaka beskeden men Linda skulle se om dom kunde skynda sig. Man vill ju inte bli försenad pga visumet. För övrigt så har den andra tjejen hoppat av, så det är nu mer jag och tre svenska killar som ska åka! Nu börjar de kännas..omg! Måste börja säga upp abonnemang och sådant också...sen är de svåraste att hitta någon som kan hyra min lägenhet under tiden!

Intresserad?
Nej nu ska jag till skolan, för mycket folk på biblioteket - dom har hittat hit dom små barnen!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0