Är duktig

Man kan säga sakta men säkert går det frammåt, läskigt mycket som ska ha gåtts igenom men oh well de är bara att ta en kapitel i taget. Klar med tre..eller om de var fyra, och efter ett kapitel så får man paus. Tänkte ta till kapitel 6 idag..alltså två/tre kvar och förhoppningvis finns energi till kap sju också. Men de blir efter träningen. Träning är belöning efter kapitel 6..har jag ett stört belöningssystem??

Men vet ni vad (säg ingenting till Annica) jag gjorde chokladpudding förut (ja på minimjölk, de är super!!!) som jag ska äta ikväll. Myyyspys!

Kommentarer
Postat av: Karro

Oh, låter gott! Recept? (A)

2008-10-08 @ 15:34:49
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha..live from påsen :p Blanda med 2,5 dl mjölk, ställ in i kylen 10-15 minuter. Obs antalet påsar mot antalet deciliter mjölk! Läser ALLTID fel :p



2008-10-08 @ 16:45:43
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är du värd!!

jag älskar dig tio gånger mer än du någonsin kan säga!!

2008-10-08 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0