Apoteket

Den senaste timman så har jag cyklat Kalmar runt några gånger i jakten efter ett apotekt som hade mina piller, herregud vilken jakt. Var först i stan och där hade dom inga..dom var restade och skulle komma om en vecka typ, fungerar inte!!! Men hon var så snäll att hon kollade vart de fanns, skulle finnas en förpackning på Giraffen så hon bokade den åt mig. Så jag cyklade iväg till Giraffen, men nää de fanns ingen förpackning där. Men hon kollade och så skulle de finnas 7 förpackningar i Berga..så iväg dit istället. På vägen dit så ringde Giraffen, dom förstod inte att de var jag som bokar så hon ringde och skulle säga att de fanns i Berga, tyckte jag var otroligt snällt! Dom fanns på Berga, och jag fick dom dessutom för reducerat pris..alltså 30:- istället för 99,50:- Tack för de!!

Dagens serviceminded - Apotekets anställda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0