Amerikanare

BLÄÄÄÄÄÄÄ!!! Jag har fått något jäkla mail från min academic advisor på Otterbein..HON SKRIVER TYP I KOD!! Jag fattar noll och de är mest för att jag inte orkar läsa hela texten på 5 mil. Jag är tydligen inte behörig, tror hon..jag vet inte, till några kurser och för andra måste jag läst något annat som vettetusan om jag läsa..I DONT KNOW! Jag orkar verkligen inte aktivera mig och svara denne nu..jag vet dessutom inte om de är en man/kvinna för jag vettefansiken vad som är för/efternamn - haha kaos eller vadå?

Den (min academic advisor) har dessutom tagit sig friheten att skriva något muppigt förslag på vad jag kan läsa "istället" **** ***!!!! Asså ursäkta men "I think we need to discuss this" my asss..

Men hon fattar inte vårt system och jag fattar inte deras..de är en sammanfattning! Och nu är jag sur, jag vill vara glad! Amerikanare!!!

Kommentarer
Postat av: Fanciful

hos oss går dom på betygen från gymnasiet.. så det är därifrån man måste ha toppbetyg.

2008-10-27 @ 23:51:25
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag säger bara Bolongaprocessen goes USA! ; )

2008-10-28 @ 15:29:33
URL: http://fridalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0