Zzzz

Mina nätter vänder på mina dagar!! Somnade iaf innan tre igår, klockan var nog två så det var ju iaf skönt...men jag brukar lägga mig vid tolv så dom där timmarna gör mycket! Jag vill sova!!!

Idag så är det fullt upp!! Vid 12 ska vi träffas i gruppen och fortsätta med rapport/uppsats, kommer nog titta lite på enkätfrågor och så eftersom vi ska iväg och titta på filmen efter skolan. Vid 14-17 är det föreläsning i Metod, de är sjukt tråkigt alltså!! Bara att hoppas att man får ut någonting och inte bara slösar bort tre timmar på ingenting. Vid 18 ska vi på bio och efter det hoppas jag vara riktigt trött och stupa i säng!

Nu ska jag fixa mig, vad ska man äta till frukost/lunch? Min matlust är som bortblåst..äsch tvingar i mig lite müsli!

Ha en bra dag..

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0