Zzz

Sova - skönt!
Har suttit och skrivit lite på b-uppsatsen, känns bra att vi ligger bra till. De går framåt!!! Imorgon ska vi sitta på biblioteket, uscha jag måste fixa någon lunch till imorgon också innan jag cyklar iväg. Fyra studenter och 500 böcker kommer vi nog gå under imorgon - we need books.

Nu ska jag maila arbetet, och sen en sväng på nätet innan de blir dags för sängen! *Mys mys mys* Hoppas jag inte vaknar 01.40 inatt igen och får för mig att gå upp..de gjorde jag i natt och stirrade ett bra tag på klockan och försökte tolka om jag skulle upp, de kändes som jag skulle det :p

Natti!!

Kommentarer
Postat av: Karro

haha usch, hatar att vakna mitt i natten och tro att det är dags att gå upp för att sedan upptäcka att man kan sova vidare... haha usch.

2008-11-26 @ 12:31:33
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0