Workout

Jumpan var riktigt härlig, och med härligt menar jag tog verkligen krafterna ur en så man var spagetti efteråt men de är en grymt kul pass! Om de inte blir boxning imorgon så tar jag spinning då och kör ytterligare ett jumpapass på torsdag då Tomas kör igen..känner att jag tröttnat lite på spinningen, nä får bli gym imorgon! Så skönt att basta efter passen också..speciellt när de är så galet kallt ute också!

Efter träningen cyklad jag hemåt och slängde ihop min favorit söppe med falukorv, potatis, lök och morötter..enkel, snabb och billig! Medan men stod på spisen diskade jag upp i köket, var inte så mycket men klarar inte av disk på diskbänkar! Soppan blev mumsig och nu ska jag tända lite ljus och ta fram den nya boken och läsa lite i den, skoj! Ska nog ta och gå igenom lite lådor och ta fram böcker jag tänkte sälja, skönlit då och inga skolböcker. Känner för att rensa innan USA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0