Visum

Uppe vid 06, förvånadsvärt pigg faktiskt :p Fixade mig och gav mig sedan ut i snöstormen - på riktigt. Behövde iaf inte vänta länge på bussen, men tack vara en försenad busschafför vid ett byte missade jag pendeltåget! Men hade 4 tåg till godo så det var ju bra. Inga förseningar på mitt tåg så de gick supersmidigt hela vägen. Fick stå och köa utanför ambassaden i kanske 30 min innan jag kom in, ytterligare kö i 10-15min sedan fick jag sitta och vänta i 30 min när jag väl var inne på min intervju. Så var där lite över en timma - supersmidigt. Fick det godkänt och de skulle skickas hem till slutet av veckan..WEI!!

Så nu har jag Visum också, så skönt. Läkarundersökningen kvar sen är jag redo - najs!!

Kommentarer
Postat av: annica

vad bra, på ett sätt. men du åker du och jag vill inte att du ska åka. snyft, jag och katrin kommer gråta snyft.



kram

2008-11-24 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0