Vad vill jag bli?

Jag är en sådandär jobbig människa som inte kan bestämma mig för vad jag vill göra med mitt liv (små som stora beslut). Tänk om man var en av dem som vaknat när man var 14 år och vetat exakt vad man vill bli och göra. Jag vaknade och ville åka till USA och plugga...snart uppfyllt. Men vad ska jag bli när jag blir stor?

Detta, bland annat, är det jag vill bli:
Författare
Präst
Marknadsförings-någonting
Polis
Designer
Caféägare
Värdshusägare
Producent
Inredningsarkitekt
Florist
Studievägledare
Pilot
Flygvärdinna
Informatör

Vad ska du bli när du blir stor?



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag vill hora en kommentar till varfor du vill bli prast. Det tycker jag var ett spannande val. Hm.. tror jag ska skriva en lista i min blogg...

2008-11-29 @ 02:27:49
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag skulle vilja bli ungdomspräst, alltså jobba med konfirmationer, ungdomsgrupper och sådant. Göra kyrkan anti-mobbad som alla ser den idag. Skulle vilja jobba i ett mindre samhälle och ja..jobba med ungdomar! :)

2008-11-29 @ 10:35:37
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0