Träning

De har blivit en hel del jympa de senaste veckorma, men de blir väl så när man hittar ett pass som man tycker är roligt och som man verkligen blir helt död av - vilket faktiskt är meningen! :p Men idag hoppar jag Patriks jympapass..snyft, och de blir ett spinningpass istället! Funderar på att åka dit lite tidigare och köra lite gym, känner att jag vill köra lite armar (dom tränas ju minst på jympan) och sedan bål..mina favoriter alltså!! Träningsoutfit?

Nu ska jag leta igenom min garderob efter kläder till helgen - jag MÅSTE köpa svarta strumobyxor för dom har rymt..HUR är det möjligt att tappa bort kläder? Jag har tappat en klänning, en bh och två strumpbyxor - QUE!? Tvätta är jobbigt - köpa nytt är lättare ;)


Kommentarer
Postat av: Annica Gunnarsson

Tjo

Nu har jag gjort inlägg på min sida. Hi Hi

Jag är så duktig. Du med, träna träna varje dag, det måste vara kul. HA

KRAM

2008-11-13 @ 17:15:25
URL: http://ag86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Duktig!!

2008-11-17 @ 12:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0