Torsdag

Jag KUNDE inte gå upp i morse, sängen tog över min själ och vägrade att släppa!!! De var iaf mycket skönt. Sista dagen man är föreläsningsfri för imorgon börjar Organisationskursen och på tisdag sätter vi igång med Uppsatsen. Ska bli spännande (nej verkligen inte orgen men thats life!).

Har börjat dagen med lite Scones leftovers (släng in alla rester av baket i frysen, värm upp i micron och sedan i ugnen så blir dom lika goda som färska!), ska plocka undan frullen och sedan ska jag läsa några kapitel i Praktisk Projektledning innan jag ska iväg till gymmet..eller om jag väntar till Patriks pass vid 16. Ikväll så jobbar vi på Puben, just nu 3/5 uppskrivna så kan bli....intressant :S

Ha en FAB torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0