Stockholm

Nu är jag i Stockholm, blir en snabb vesit men de är lika trevligt det!
Tog flyget upp med Frida vid 14 och vid 16 överraskade jag mamma på jobbet i Solna - hon lös upp som en sol (ganska självklart ;) ) Sen tog vi tåget till Södertälje där maten stod på bordet - oh så härligt, kött och allt! Nu på kvällen har de spelats Wii, jag är grym på tennis..bowlingen blir bättre och bättre den med.

Imorgon är de upp tidigt, måste åka här ifrån vid 07 alt bil något senare. Ska vara på ambassaden vid 9 så tänkte vara där vid 08.30 bara för att vara säker - jag och tider, måste ha extra tid!!  Efter det så blir det tillbaka till Södertälje och umgås med familjen - mys mys mys. Sen åker jag ner igen på tisdagmorgon med bussen.

Vi har nu tolkat läkarundersökningen och de som jag måste göra - en lungröntgen, helt stört! Men de kostar 200:- och finns dropin så tar de under julen då jag är i stan..och har pengar till det ;)

Ciaaaaoooo

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 22:06:07
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0