Sova?

Det går inte att sova..jag blir galen!!
Jag vänder min och vrider mig som jag vet inte vad, omöjligt att ligga still för ingenting är bekvämt. Stänga av hjärnan går knappast, antingen så tänker jag på hur mitt framtida vardagsrum ska se ut...eller hur jag skulle inreda någons hall..eller får panik för jag inte skickat in någon visumansökan än...gaaaaaah ta bort alla tankar!!

Har bläddrat i en tidning och försökt stilla mig, men nej du de gick då inte! Så nu har jag kollat min ansökan hos CSN - fick en bekräftelse iaf så ska ringa och prata med STA-Oscar imorgon och hoppas att de räcker. Nu hoppas jag att jag kan sova...ett glas vatten och sedan sängen!

Natti från ett kolsvart Kalmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0