Slut och färdig

Nu gick precis flickorna från söndagsfikat, lika mysigt varje gång! Sitta och snacka med tända ljus och mumsa på något gott är helt i min/vår smak..vem säger nej till det?
Hade det lite lagom stressigt efter spinningpasset som slutade vid 19 så de skulle komma vid 20. Men jag tog min tid och bastade till och med (ganska länge) vilket var galet skönt för jag har haft sjukt ont i huvudet/nacken/ryggen hela dagen så lite värme mjukade iaf upp mig lite..så skönt! :) Sen blev de hem, göra scones och samtidigt diska, plocka undan och göra de lite mysigt - allt blev gjort på 35 minuter vilket kändes rätt grymmt!

Imorgon ska jag börja pluggandet med projektkunskapskursen..de vill säga läsa ett gäng böcker. Hoppas jag är klar till på torsdag, de borde jag vara för de är rätt intressanta ämnen dom tar upp som jag redan kan mycket om sedan alla ledarskapsutbildningar jag gått :)

Nu - Bond eller sängen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Mimi

Du kommer bli min forebild sen nar jag borjar plugga ordentligt, kommer aldrig klara det, haha.

2008-11-02 @ 23:00:50
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Karro

Blev muffinsen goda? :)

2008-11-02 @ 23:15:34
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Karro: Jag har inte vågat smaka..men blev nog ingen favorit..nej nu har jag fått nog av att baka med rågmjöl, de blir aldrig bra!

Mimmi: Haha, jag men de ser jag fram emot :p

2008-11-03 @ 12:07:16
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0