Planeringen..

De lönar sig att vara glad och trevlig! Ringde precis och pratade med STA-travel för att preliminärboka min resa till USA. Pratade med en jättetrevlig kille som fixade en ombokningsbarbiljett för 300:- mer än ordinarie biljettpris, de var super eftersom jag inte riktigt vet hur slutet av terminen ser ut. Så jag bokade en biljett till 14 juni (skolan slutar 10 juni) och sedan får vi se om den bokas om. Biljetterna tur/retur kostade 6500:-

Saken är att dom bara kan hålla dom en vecka och CSN tar nog längre tid på sig..men jag skulle ringa om en vecka och prata med honom igen, och om CSN inte fattat sitt beslut så skulle han försöka fixa så jag kunde behålla biljetten ytterligare en vecka utan att jag ska slänga fram 6500:- från någonstans..

STA Travel

Man blir glad när personer verkligen är serviceminded, tack STA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0