På bussen

Halloj!
Något otroligt plus med att faktiskt ta bussen till Kalmar är att de finns gratis internet ombord, väldigt trevligt. Skulle gärna finnas eluttag också men så långt har det inte gått..än. Nu är vi strax i Norrköping, åker in Nu! Framme i Kalmar om 4h, så det är en bit. Har suttit och läst i en av mina projektböcker, de är sjukt roligt och något jag verkligen vill jobba med i framtiden..roliga, lättlästa och intressanta böcker så jag ska inte klaga!

Bussen är inte ens halvfull så de är superskönt, fick order att sätta mig i mitten av bussen (då överlever man troligast enligt mamma om man inte krockar med en lyktstolpe..men då är de kört oavsätt vart man sitter :p) Så mittendörren med bord fick bli min plats - perfekt! Nu ska jag skriva lite B-uppsats och kolla upp lite mer inför Otterbein.

Ciaaaoo från Norrköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0