Onsdag

Hej halloj! Vi är äntligen klara med rapporten..imorgon ska vi presentera och vi har en fin liten powerpoint till vår hjälp. Very nice! Att vi är klara en hel dag i förväg är helt otroligt!!! Wei för oss! :)

Nu är jag hemma och har ätit lite lunch..soppa soppa soppa! De är otroligt tomt i kylskåpet så jag ska iväg och handla. Ska förbi stan en sväng och lämna tillbaka byxorna jag köpte igår..jag är skeptisk men ska prova dom i en annan storlek - vi får se hur det blir! Men sedan blir det iaf storhandling och sedan hem. Dagens träning blir ett pass i gymmet, blir en del fram och tillbaka idag men hey de är motion and that we like.

För övrigt så är ALLT klart inför USA, iaf alla papper och betalningar. Är så ooootroligt skönt! Fixade det mesta igår och idag betalade jag den andra avgiften..så nu är jag 2600:- fattigare :( Intervjun på måndag, skriva på kontrakt om att hyra ut lägenheten och sen är jag ready to go!!

Nu - Town! Ciao!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

TJOHO :D skönt att allt är fixat :D

2008-11-19 @ 16:04:22
URL: http://sandystardust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0