Onsdag

Precis hemkommen från biblioteket där vi haft uppsatsskrivande. Kom en bit..de skrevs några sidor men man måste ju få in dom någonstans och de vetetusan vart de blir :p Nu är jag iaf hemma och ska städa och plocka lite hemma..jag hoppas att jag är snabb på att göra det så jag kan åka och träna. Men vi ska åka och BADA ikväll så jag vet inte om jag borde träna innan, men jag är träningssugen..men inte så bra kanske att gymma innan så man är död i bassängen :p Kan ju ta och simma lite också :)

Fick hem min bekräftelse på flygbiljetten och ett studentkort från ISIC..nu får jag iaf komma in. De enda kvar är läkartjafset och de tänkte jag ta och ringa och prata med Vårdcentralen i Berga om - nu!

Nej, nu ska jag städa här hemma..visning ikväll (håll tummarna!), sen ska jag slänga ihop någon ytterligare uppsatssida och läsa på lite om dom olika delarna...och som sagt sedan badning! Bada bada bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0