Ny vecka..igen!

Ny måndag..en sorglig/rolig sak är att om 8 måndagar sitter jag i skolan i USA..eller jag börjar om 15 minuter så jag är nog galet nervös! :p
Idag är det skola skola och lite mer skola. Föreläsning 1 i Organisation mellan 12-14.45 och Föreläsning 2 i Metod 15-18, men de ska bli kul att höra om uppsatsen för man har ju hört NOLL hittills så vi är nog rätt spända på vad som gäller och hur allt fungerar. Är en bra föreläsare också så förhoppningsvis överlever man dagen - 6h i skolan (senast de hände var nog i gymnasiet).
Efter skolan hoppas jag ha energi kvar till gymmet..skulle gått nu på förmiddagen men unga fröken har apont i axlarna (allt viftande igår på jympan).
Nu ska jag lääsa ett kapitel..eller iaf börja :p


Ha en underbar måndag..tänk positivt; snart fredag och helg igen! :)


Kommentarer
Postat av: Loo - veckansblogg ?

Hej, vad ska du hitta på idag då? Skola, jobb?

2008-11-10 @ 10:52:26
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0