Myspys!

De blev liiite juligare hemma, jag har inte så mycket pynt men min minigran..lite glitter..tomtar..och ljusstakar blir de lite mer mysfaktor. Härligt med jul..I love!

Har fått lite fler svar på annonsen på lägenheten, ska ringa några imorgo och förhoppnigsvis boka in några visningar. Hoppas hoppas hoppas verkligen att jag hittar någon och få det klart under den kommande veckan annars kommer jag nog flippa ut. Håller tummarna!!!

Imorgon tar jag sovmorgon - men ja såklart ställer jag ändå klockan :p Sedan ska jag lääsa läsa och läsa. Börjar nog dagen med lite scones för att få en bra start - lovely. Hoppas på en härlig lördag, måste klämma in ett träningspass också.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0