My name is Bond?

Precis hemkommen från Bion...såg nya Bondfilmen vilket är del av våran Uppsats, visst är vi smarta som väljer att basera uppsatsen på en aktuell biofilm! Haha..vi hängde med i både handlingen och snappa upp en massa dolda märken och liknande. Riktigt kul är det...och faktiskt också svårt att hänga med för de är mycket. Svårt eftersom vi bara "ser" sakerna vi själva är mottagare för, så de kommer nog bli att man ser filmen nåååågra gånger till. Men den var bra så de gör jag gärna :)

Nu ska jag forska lite innan de blir hopp i säng! Imorgon är de plugg i skolan från nio och vi ska försöka komma en bit med både rapport och uppsatsen, fun fun fun! Sedan blir de träning vid 16...och jag MÅSTE få mig en tvättid för jag har inte tvättat på två veckor. Kläder finns det mycket av...men kul att ha ett megalass liggande - inte!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0