Mumsig onsdag!

Jag är glad, känner på mig att de kommer bli en bra dag..annars ska jag göra den glad! Obama vann presidentvalet och de med råge..är uppe på 349 röster nu mot republikanernas 161, vilken grej. Jag är på plats när han svär eden, kul :) För att fira ett lyckat amerikanskt val så gjorde jag Amerikanska pannkakor till frukost, med varm hallonsås med lite honung i..mums så gott de blev!

Nu ska jag fixa mig och sedan dammsuga, börjar med 7 ton suddgummileftovers som finns i köket. Sedan ska jag ut på äventyr! Spännande dag!

Dagens schema:
- Skicka tillbaka skor till skopunkten
- Träna (gym eller lunchpass)
- Tjejkväll med Drivhuset
- Plugga
- Dammsuga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0