Måndag!

Ny vecka, ny dag..och annica behöver ny cykel! Bra start va?

Nu sitter vi i skolan och inväntar the final lagmember; Katrin!!! Hon är frånvarande och svarar som vanligt inte i telefonen. Ang telefoner måste jag ringa och rapportera att jag lever innan stockholm sätter ut en efterlysning :p

Sitter och ska få ihop vårat arbete nu, blev inget gjort i helgen från min sida så nu är det dags att vakna. Pigg och alert är jag iaf så hoppas att jag hittat min hjärna nu, lovely!!! Nu kom Katrin så nu måste vi plugga....

Solen skiner och hoppas den gör det på er också!
Puss

Kommentarer
Postat av: Karro

haha ja det gjorde sjuuuukt ont!



Okej, måste prova det någongång ;) Muffins äger! Synd bara att glasyr består av typ bara florsocker... ;P



Ska du fortsätta plugga i Kalmar när du kommer hem? Vad läser du nu egentligen? Andra året? Eller tredje?

2008-11-17 @ 10:25:39
URL: http://kajjo86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0